lördag 21 augusti 2010
fredag 20 augusti 2010
Tårta
Klänning
Jag har fastnat för Ida Sjöstedts kreationer och ska till henne inom kort för att diskutera MIN klänning. Har redan fuskprovat ett ex på Tjallamalla men eftersom inte den var sydd efter mina mått var den inte ultimat. Ngt sånt här hade jag tänkt mig:
Nya tider, nya krafter!
Inser att det var ett tag sen jag existerade på bloggen. Signe börjar bli så stor att det inte känns OK att skriva om HENNES liv. Hon har numera en egen vilja (har hon iofs haft sen hon plockades ut med sugklocka) och den tror jag inte innefattar att vara huvudämnet på en blogg.
Men jag kan ju faktiskt skriva om mig själv! Näst efter att prata om Signe är ju mitt största intresse mig egen person. Dessutom händer det ju så sjukt mkt kul i livet just nu, det måste dokumenteras.
Fr o m nu är detta en inspirationsblogg för stundande bröllop och fritidshus på Gotland. Låter stort! Kommer nog inte bli så stort... Men det får bli precis så stort som det blir, det ligger utanför min kontroll.
Men jag kan ju faktiskt skriva om mig själv! Näst efter att prata om Signe är ju mitt största intresse mig egen person. Dessutom händer det ju så sjukt mkt kul i livet just nu, det måste dokumenteras.
Fr o m nu är detta en inspirationsblogg för stundande bröllop och fritidshus på Gotland. Låter stort! Kommer nog inte bli så stort... Men det får bli precis så stort som det blir, det ligger utanför min kontroll.
fredag 2 juli 2010
söndag 13 juni 2010
fredag 11 juni 2010
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)





