lördag 21 augusti 2010

Coola!

Jag vet vem som kommer vara coolast på dagis i höst.

fredag 20 augusti 2010

Tårta

Hur fin är inte den här? Gillar dock inte färgen på blommorna, RÖDA ska dom va om det ska va rosor. Gillar att den inte är helt perfekt utan lite wannabe-bröllops-tårta snarare.



/ Micahela

Klänning

Jag har fastnat för Ida Sjöstedts kreationer och ska till henne inom kort för att diskutera MIN klänning. Har redan fuskprovat ett ex på Tjallamalla men eftersom inte den var sydd efter mina mått var den inte ultimat. Ngt sånt här hade jag tänkt mig:






/ Michaela

Nya tider, nya krafter!

Inser att det var ett tag sen jag existerade på bloggen. Signe börjar bli så stor att det inte känns OK att skriva om HENNES liv. Hon har numera en egen vilja (har hon iofs haft sen hon plockades ut med sugklocka) och den tror jag inte innefattar att vara huvudämnet på en blogg.



Men jag kan ju faktiskt skriva om mig själv! Näst efter att prata om Signe är ju mitt största intresse mig egen person. Dessutom händer det ju så sjukt mkt kul i livet just nu, det måste dokumenteras.



Fr o m nu är detta en inspirationsblogg för stundande bröllop och fritidshus på Gotland. Låter stort! Kommer nog inte bli så stort... Men det får bli precis så stort som det blir, det ligger utanför min kontroll.

fredag 2 juli 2010

fredag 11 juni 2010