tisdag 24 augusti 2010

Möhippa

Inte min alltså, utan en annan bruds. Galet roligt var det. Poledancing, fotografering, god mat och mkt champagne. Mkt bra ordnat måste jag säga. Hur som, efter en hel dags partajande var jag ett vrak i söndags. Gårdagen var även den delvis plågsam. Iofs var jag hemma kl 00.15 i lördags men att börja dricka champagne till frukost resulterar i en ganska trötta Michaela vid midnatt. Söndagen var trots min trötthet, ganska hektisk. Hämta Signe, gå på loppis, titta på radhus, äta pizza med vänner och sen natta barn som inte vill sova. Ramlade i säng vid 21.30.

Bröllopet sker på lördag och då blir det åka av igen. Kommer förmodligen behöva rehab efter allt skoj i augusti och september. Får vila upp mig i Frankrike i oktober tror jag.

/ Michaela

Inga kommentarer: